دوم شاد

فعالیت دیداری وشنیداری

نحوه اجرا:
دانش آموزان در دوردیف روبه روهم قرارمیگیرند
یک نفر تعدادکلماتی (اول سه تا بعد تعداد کلمات افزایش پیدا میکند)نوشته
وبه طرف مقابل نشان میدهد (مدت چند ثانیه) وبعد طرف مقابل باید در ذهن سپرده وبه ترتیب نام ببرد
مرحله بعد شنیداری انجام می شود یک نفر بلند میخواند وطرف مقابل باید به ترتیب نام می برد.
اهداف:
تقویت دقت وتمرکز
بهبود سرعت عمل
هماهنگی چشم دست
بهبود حافظه فعال
توالی وتعقیب حافطه دیداری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا